Nästa Solikyl årsmöte (April-Maj)

Årsmötet måste vara senast sista Maj. Och kallelsen tidigaste 4 veckor och senast 2 veckor innan. Ska vi bestämma ett datum snart?
Tagged:

Comments

• Ja, låt oss bestämma på doodle en datum veckan efter stormöte om flytt. I maj kan det vara krånlig med flytning och jag skulle vara utomland ett par veckor också.
  • Ok, fyll i!

https://doodle.com/poll/b3zbak3p5hvkchtb

Jag vill bara säga att när vi röstar in en ny styrelse så vill jag gärna att minst två kvinnor är med!

@tomasz @olle @Nicco @Sandra @MagneG @Agnese @Joakim @Hannah etc... Resten (typ alla registrerade maträddare) ska jag bjuda in via mejl så fort vi spikar ett datum
  • Svårt att svara så långt fram så jag valde bara söndagar för det brukar inte vara något i vägen då.

Bra mål med mer kvinnor i styrelsen, borde ju gå då matsvinnet engagerar så många.
  • Nicco said:

Svårt att svara så långt fram så jag valde bara söndagar för det brukar inte vara något i vägen då.

Bra mål med mer kvinnor i styrelsen, borde ju gå då matsvinnet engagerar så många.

Glöm Söndagar för min del (Cykelköket Gamlestan).
    Men jag är ju inte kvinna, så det kanske inte är så stort problem.

Blir så trött på att män ska hela tiden bjuda in kvinnor på tråkiga möten, dom kommer om dom vill. Ska vi inte börja räkna, trans, veganer, bisexuella, muslimer, ateister mm...
  • Du glömde transveganer.. ;)

Skämt och sido, jag vill se andra än the usual suspects så att säga..

Jag kanske kan på andra dar än söndagar, men lite för tidigt för att kunna avgör något om de andra dagarna just nu.

Fyll i vilka dagar du kan så får vi se när flest kan.
  • edited April 2
    Nicco said:

Du glömde transveganer.. ;)

Skämt och sido, jag vill se andra än the usual suspects så att säga..

MINST två transveganinor!! Eller om man ska vara helt PK, transveganhen.

Jag vill också se andra engagera sig men det gör vi inte genom att önska oss kvinnor i forumet, vi får väl försöka på olika sätt att bjuda in folk när dom väl kommer till Vega.

Det är ingen ide att fylla i för min del, Cykelköket har öppet Onsdagar och Söndagar, dagar som verkar vara perfekta dagar för årsmöte för Solikyl.
  • tomasz said:

Det är ingen ide att fylla i för min del, Cykelköket har öppet Onsdagar och Söndagar, dagar som verkar vara perfekta dagar för årsmöte för Solikyl.

jag sa att man ska säga till andra datum som förslag, jag kan inte gissa vilka dagar passar eller inte passar alla här. Jag inkluderar dagarna så fort du har ett förslag
  • edited March 31
    brunomc said:

tomasz said:

jag sa att man ska säga till andra datum som förslag, jag kan inte gissa vilka dagar passar eller inte passar alla här. Jag inkluderar dagarna så fort du har ett förslag
    Jag kan alla andra dagar utom Onsdagar och Söndagar.

Kommer aldrig att använda doodle.com då dom har en del tracking kod på sidan.

image

Det finns ett free software alternativ som man också kan hosta själv.

Har skrivit om alla inlägg:
    https://dudle.inf.tu-dresden.de/9t677k79/

• Klart de kommit på sätt att ta betalt för sin site..

Jo, vi skulle kunna hosta den nånstans, men ser det mer som en massa jobb..
  • Nicco said:

Klart de kommit på sätt att ta betalt för sin site..

Jo, vi skulle kunna hosta den nånstans, men ser det mer som en massa jobb..

Sant, men tänk hur måmga runt Omversktan skulle dra nytta av en Dudle...
    Kan lätt ta på mig det uppdraget om jag får hjälp av GHS när jag fastnar.
  • Det kanske är en bra idé med dudle, men helt fel tillfälle att ta upp det när vi är mitt i att fixa ett datum till Solikyls största möte. Jag har uppdaterat dudle men du får uppmana dem andra som redan deltagit i den första att informera om de kan med de nya datum, @tomasz . Annars ska jag bara välja datumet där de flesta kan.
  • Vi har harvat om de här några dar nu, vi måste jobba på en aggenda och skicka ut kallelsen i god tid (2 veckor innan), blir det söndagen den 22:a så måste vi spika datumet senast på lördag den 7:e då de är 2 veckor innan. Vi kan inte dra ut på de här!
  • Nicco said:

Vi har harvat om de här några dar nu, vi måste jobba på en aggenda och skicka ut kallelsen i god tid (2 veckor innan), blir det söndagen den 22:a så måste vi spika datumet senast på lördag den 7:e då de är 2 veckor innan. Vi kan inte dra ut på de här!

Håller med, @brunomc välj ett datum bara. Vi kommer nog aldrig hitta ett datum som passar alla. En fredag kväll borde funka för dom flesta.
  • Gått in och valt samtliga 2 fredagar i dudle, men det ser ju inte ut som någon annan av de som svarat kommer att fylla i fler dagar och tiden går så snart slår vi i deadlinenen..
  • @Sandra @Maxxipac @olle

Vänligen fyll i Dudle vilka andra dagar ni kan, fredag verkar bli en bra dag:
    https://dudle.inf.tu-dresden.de/9t677k79/
  • Måndag 30/04? Det verkar passa till de flesta.
  • Sandra said:

Måndag 30/04? Det verkar passa till de flesta.

Nicco kan inte den 30e, kan du bara två dagar av alla?
  • I maj vet jag inte säkert. Men i april kan jag inte andra dagar.
  • tomasz said:

Sandra said:

Måndag 30/04? Det verkar passa till de flesta.

Nicco kan inte den 30e, kan du bara två dagar av alla?
    Jag svara BARA på dagar jag var 100% säkra på, när de gäller måndagar så är de repair cafe varanannan måndag och mindre troligt att någon annan kan då så jag har gått igenom kallendern IGEN och kommit fram till att jag kan måndagen den 30 april.

Ska vi ta dagen så vi får till ett möte nån gång?
  • Då blir det MÅNDAGEN 30 APRIL kl 18-20! :smiley:

Jag skickar en kallelse på mejl till alla två veckor innan. Alla som är här och speciellt styrelsen skriv ner datumet i kalender
  • Noterat! :-)
  • Konferansrummet bokat.
  • Bra jobbat kamrater!
Sign In or Register to comment.