Planeringsmöte

edited February 2 in Solidariskt Kylskåp
Jag vill anordna ett möte med styrelsen + andra engagerade för att planera inför terminen (eller året). Det är ett gyllene tillfälle nu att organiseras efter vi fått kontakten från Åsa till att samarbeta med Willys. Det jag tänker mig är att sätta upp de olika uppgifter och förslag på tavlan och se vilka som är peppad och vill ta ansvaret på sig för att genomföra uppgiften (lite som en enklare och analog Trello).

Vilket datum kan ni? Det är bra om vi bokar det minst en månad i förväg så att folk kan planerar sig. Personligen vill jag helst ha det efter den 10:e Mars och kan redan den 11:e mars, en söndag.

Edit: Fyll i Doodle https://doodle.com/poll/qw3y8y35aizivtvw
Tagged:

Comments

• edited February 3
    Förutom styrelsen (jag, @Maxxipac , @Nicco , @olle , @tomasz ) vill jag att vi ska bjuda in personligen alla andra som på något sätt har varit engagerad på sistone eller som är intresserade av att vara ambassadörer. De jag kan komma på just nu är:
    @kristina @emmej92 @Agnese @Joakim @Pontussilago @MagneG @Sandra Isa Shirin @MagneG @Miljöfyndet_Maria @ou6op @Hannah

Vilka mer kan ni tänker er att bjuda in? Jag har säkert glömt folk så bjud in dem gärna. Jag ska inte annonsera mötet utan bara bjuda in personligen
  • Hej, Bra idée, jag tycker du har nämnt alla dem mest aktiva. Också pratade med @tomasz om att få uppdatering från Emma först när du kommer och sen ta den i gruppen.
  • Jag kan komma 11 mars men bara om mötet är på förmiddagen. På kvällen ska jag till Operan
  • Maxxipac said:

Också pratade med @tomasz om att få uppdatering från Emma först när du kommer och sen ta den i gruppen.

Menar du uppdatering om flytt till nya lokalen osv?

Vi kommer nog behöva göra en doodle av det här. Vad har ni andra för datumförslag?
  • Jag kommer gärna, och är hyfsat flexibel med tiderna. Grymt bra att detta händer (Åsa/Willys alltså)! :)
  • Nice Joakim!

Snälla alla fyll i Doodle: https://doodle.com/poll/qw3y8y35aizivtvw
    Om det är nån särskild dag eller tid du vill lägga till, hör av dig!

Och säg gärna till de andra som inte har sett den här tråden.
  • Ska vi ta det den tredje mars på en lördag då? Jag ska boka nu så att det inte blir för sent!
  • Låter bra!
  • Det låter bra för mig också, 3:e mars alltså
  • 4.e MARS på en söndag kl 15-17 blir det då! Vi snackade ihop oss igår och kom fram att det var den enda alla kunde egentligen.

Kom ihåg datumet. Jag skickar en mejl till alla med en påminnelse en vecka innan
Sign In or Register to comment.