En toppmattad frys till Omverkstan?

Emelie har en toppmattad frys på ca 100-130 lite och skulle gärna ta det till Omverkstan. Vad tycker ni? Har vi plats?
Tagged:

Comments

• Absolut, om vi får OK av de andra i lokalen. En frys till, speciellt toppmatad, hade nog minskat vårt svinn en hel del.
  • Om den inte får OK på Vega så är den välkommen i Gamlestan.
  • Vem orkar fråga de olika föreningar? :P
  • Se vad Emma säger först.. ;)
  • Bra att @emmej92 äntligen hittade vägen in till forumet! :)

Det är hennes frys. Ni får gärna lösa det mellan er för det blir lite svårt att engagera mig i detta nu tuseltals mil därifrån, men jag är positiv till det.. ;)

Fråga Emma, skicka ut mejl till Omverkstans lista och ordna transport. Done! hehe

Vi ses i Februari, och hörs säkert innan.
  • Det är bra, men jag tänker på Emma på Studiefrämjandet som betalar hyran måste ju vara tillfrågad.
  • Den kvinnan som gett den toppmatade frysen till @tomasz har fler frysar och undrade om vi behövde fler frysar eller kylskåp Jag förklarade situationen med att vi delar lokalen med andra verksamheter och att Studiefrämjandet betalar hyran och måste godkänna sådant också. Jag sa att vi återkommer när vi har klarhet i om det är möjligt eller ej. Hon sa också att hon höll på att bearbeta en affär via en kontakt och var intresserad av att hämta så jag gav henne en broschyr. Hon skulle printa ut fler då vi har brist på dem igen..
Sign In or Register to comment.