Flera dagar upphämtning på Linné?

edited October 27 in Solidariskt Kylskåp
Vi kör en gång i veckan, på fredag. Vilka är intresserade av att köra flera gånger (helst på mån, ons eller både)? Om vi är tillräckligt många då kan jag och @Sandra kontakta dem och fråga om det går bra att ha en eller två dagar till i veckan.
Tagged:

Comments

• En extradag skulle vara utmärkt, man ser på mängden mat vi hittar på fredagar att det finns säkert tillgång till goda saker för minst en dag till. Så jag säger ja
  • Instämmer, mängden mat - i fredags åtm., visar att det kan finnas möjlighet till en dag till i veckan, beroende på butikens rutiner.... värt att höra med dem!
  • Det är uppenbarligen tillräckligt med maträddare så imorgon ska jag komma till Linné på fm och försöka träffa butikschefen för att prata om vi kan komma också på onsdagar
  • edited October 24
    Nu blir det på fredag OCH på måndag eftersom det är den dagen som de går genom och slänger mejeriprodukter och annat. Jag hade föredragit onsdag men måndag passar ju bra också. Tiden spelar inte så stor roll för dem.

Vilken tid ska vi köra då? kl 15? 15:30?

Jipiee, mer mat till Vegagatan!
  • Riktigt bra!
    Och jag tycker att ju tidigare, desto bättre, de rensar tidigt på morgonen. Så 14-15 funkar bra för min del, om det finns flera som kan den tiden.
Sign In or Register to comment.