Lokaler i Majorna (edit)

13»

Comments

• Bra om vår dokumentation är up2date, blir svårt att ha en utbildning annars.
  • Jag snackade med Pontus som brukar hämta bröd från bageriet i Majorna och han berättade lite mer om lokalen i Varholmsgatan. Det verkar som att de är peppad att sätta igång ett solikyl där och att det finns andra möjligheter för att rädda mat i närheten som jag inte tänkte på (t ex ICA Nya Varvet, Hemköp eller Coop på väg mot långedrag). Jag är mycket mer övertygad nu! :) Han ska prata med Petter och se till att vi ska träffas för att snacka nån gång. Jag hör av mig när det blir ett möte (eller så får ni gärna jobba vidare på det och kontakta dem för att bestämma ett datum) @Maxxipac @Sandra
  • gött!

Uppdatering ang lokal: Majornas Samverkansförening gick med på att vi kan vara i huset! När vi flyttar från Vegagatan så är det bra att flytta åtminstone ett kylskåp dit och vi bör fortsätta att ha kontakt med folk från Resursrestaurangen för att komma överens om samarbete
  • hehe jag märkte något konstigt med rubriken på annonsen: "ambassadör för matsvinn", betyder det att man se till att mer mat slängs? :smile:
  • Ringde Peter och Pontus för att träffas nästa vecka o planera besök på matbutiker. skickade en doodle till er också @Sandra, @brunomc,
  • shit då, det borde vara tvärtom...då blir det bättre med "ambassadör för mat och miljö!"
  • eller
    Ambassadörer i kampen mot matsvinn!
  • Superbra med sådana snabba beslut! Resursrestaurangen är verkligen en bra resurs! :-)
    Och bra också att Peter och Pontus finns på båda ställena, dessa två kommer att vara heros i vår verksamhet, ingen tvekan om det!
    Maxine, var finns doodle? Har inte fått något än.
  • Bra jobbat!
    jag har inte fått nån doodle heller @Maxxipac
  • mejlet mailer@doodle.com går direkt in Promotions laget eller spams ibland.
    Här finns det för alla som vill vara med:
    https://doodle.com/poll/tnpfw6azeek8mhq3#email
  • Hej, bestämd tid blir imorgon kl.5.
    Pontus ska vara där också, @brunomc , @Sandra
  • Då ses vi på Varholmsgatan kl. 17.00
  • Bra!!!!!!!!!
    Men jag tror att den gamla annonsen, Göteborg: Bli ambassadör för matsvinn och miljö!, finns kvar. Det finns i alla fall en länk i den högra spalten, under "Liknande uppdrag". I så fall måste den raderas manuellt, annars blir det stor förvirring.
    Dessutom tycker jag att loggan borde också finnas med, då visas annonsen på samma sätt som de andra annonserna. Se exempel i samma högra spalt. Eller kolla knappen "Alla uppdrag".
Sign In or Register to comment.