Möte/kurs för maträddare + ambassadör

I enlighet med det som bestämdes på styrelsemötet den 12:e Aug så ska vi försöka ordna en liten kurs för maträddare där vi kan diskutera rutiner, regler osv. I samband med detta tänkte jag vi skulle kunna passa på och ha därefter något liknande, fast för ambassadörer. Jag tänkte 45 min till varje, med paus emellan. Datum: 1:a september, på en fredag, kl 18:30. Vad tycker ni?

@tomasz skulle informera alla maträddare om de nya tider och regler som bestämdes, så jag tänker att vi kan passa på och bestämma ett datum här, så att all information skickas på en gång?

Comments

• edited August 18
    Tiden funkar inte för mig, men det är ju inte så att jag behöver gå den om maträddare, men ambassadör hade ju varit intressant att se upplägget på och så in action.
  • ska vi säga då 2:a sept på lördag kl 14:30? Om inte bättre förslag finns... Då får vi reservera rummet helt enkelt.
  • För min del är hela helgen bokad för Datastorm:
    http://datastorm.party/

- Nicolas
  • intressant :D

men då ska jag boka på lördag kl 14:30, om ingen har nåt emot detta. Då hinner jag bjuda in folk
  • Skulle ni kunna kolla på kalender om rummet är ledigt? Jag kan inte hitta den, och vet inte om jag har tillgång
  • Konferansrummet är ju inte bokat, men de är ju en massa annan aktivitet i lokalen, är inte söndag efter mathämtningen mer passande?

Här har du kalendern:
    http://omstallningsverkstan.se/
  • Söndag skulle också fungera men folk är lata på söndag. Om du kan och vill komma så bokar jag på söndag, annars på lördag. Det gör inget att vi är i allmänningen eller?
  • Du menar att folk har hangover på söndag? Det är inte den typen av människor som engagerar sig i Solikyl som har den livsstilen att de skall festa skallen av sig tänker jag.

Om Krishna håller i 3D kursen på söndagen så deltar jag, om han inte kommer så bli svårare för mig. Lördag är inte ett alternativ för mig.
  • edited August 21
    Nicco said:

Du menar att folk har hangover på söndag? Det är inte den typen av människor som engagerar sig i Solikyl som har den livsstilen att de skall festa skallen av sig tänker jag.

Nej, inte det jag menar. Tänker bara på att många föredrar vara hemma på en söndag. Ändå, alla bakisar är välkomna!

Edit: skulle boka på söndag ändå men rummet är redan bokat kl 17, så det blir på lördag :/
  • Gustav's studiecirkel, den har inte varit aktiv på länge, fråga Emma.

Men varför köra efter 17?
  • Ok, då antar jag att du ska komma, iom att du envisar så mycket att det ska vara på söndag. Då får du också gärna boka datumet på Omverkstans kalender (jag har försökt, men har inte access).

Kan du passa på och boka ett annat event? Träff för Nätverket för Demokratisering (kopplad till konferensen om demokratisering och rörelse vi var på), 13/9 kl 17:30. Tack!
  • Har gett dig access till kalendern så du kan boka dessa eventen.
  • Nice, tack! Allt är bokad nu
Sign In or Register to comment.