Bli ambassadör - text till webbsidan och broschyren

Jag skrev följande till webbsidan (sparat som utkast, inte ännu publicerat) och broschyren (till Kulturkalas och framtida events). Tankar?
Granska gärna...
Är du duktig på att kommunicera, argumentera, eller till och med tjata och vara envis när det behövs? Vi vill gärna att du blir Solikyls ambassadör!

Som ambassadör blir du Solikyls ansikte utåt och representerar oss i olika sammanhang, såsom evenemang, men framför allt till att få nya samarbetspartners. Du spelar en avgörande roll i organisationen genom att kontakta mataffärer, restauranger eller nya lokaler för solidariska kylskåp. Ju fler ambassadörer finns det i staden, desto mer mat kan vi rädda, flera kan engagera sig i sina stadsdelar och ännu flera kommer vara tacksamma för dem som hjälpte till att bygga en mer hållbar och solidarisk stad.

Är du intresserad eller bara nyfiken och vill veta mer, kontakta oss! Handledning och kurser finns just för att förberedda dig inför rollen.

Comments

• Finns handledning och kurser? ;)
  • jodå! kommer finnas, har vi inte bestämt det? jag skulle skriva om nu så här "förberedningskurs och handledning ingår"
  • Tyckte bara de var lite roligt att du skriver om nått som inte finns än.. ;)
  • @tomasz jag behöver att du lägger till det på webbsidans meny innan kulturkalaset
  • Allt kan inte hamna på topmenyn, jag har laggt detta nu under Bli maträddare..
Sign In or Register to comment.