Jag är bortrest en stor del av juli

Jag reser på fredag och kommer tillbaks den 3 augusti, kommer några dagar till Göteborg mellan resor innan den 26:e juli.

Det blir tufft på sommaren iom att månda maträddare är bortresta. Hoppas att de som är kvar klarar det bra. Annars, tveka inte att be om hjälp och försöka engagera flera! :)

Tomasz har nu Solikyls nummer.

Comments

• Ok, vi behöver bedriva en rekryteringskampanj.. + vi behöver mer nycklar eller andra ställen att leverera till, speciellt om de här galna hämtningarna fortsätter..
  • Hoppas det kommer att lugna sig! En ny person (Sofia) har registrerat sig efter inlägget på fb så det är bra att någon tar henne till introhämtning. Hannah Zindseni som har levererat någon gång dök upp idag och sa att hon kunde hjälpa till när det bli brist på personer. Lista på maträddare finns i en intern tråd.

Ang nycklar så kan jag låna mina under perioden till någon vi känner och litar på (Sandra eller Maxime, eller nån annan?). Jag tror inte det blir ett stort problem faktiskt. Vad tycker @EmmaÖ om detta?
  • Det är nog ok ifall vi meddelar Emma samt om den personen skriver på kontraktet om nycklar till lokalen.
  • jep, isåfall måste jag lämna nycklarna nu dessa dagar innan jag åker, med någon eller gömda inne i lokalen
  • Jag kan låsa in nycklarna i serverummet och höra med Emma om en lösning då tex Maxim lånar dem.
Sign In or Register to comment.