Press & Media

2»

Comments

• KULTURKALASET

Har pratat med Filip (Göteborg & co) som är vår kontakt för Kulturkalasets Green Corner.
    Jag har specat alla våra behov och gett honom texter för vardera programpunkt, Repair Café GBG, Solikyl och Smarta Kartan är alla varsinn i programmet.

Det blir ingen textilreparation verkar det som, då Magdalena inte kan och jag har inte hört något från Marie. Men dessa har sagt kan medverka med hemelektronik reparation:

Jonathan, Nicco, Olle
    @Oscar hur ser det ut för dig?

Stig är gärna med om han kan men hans fru är sjuk och opereras idag, så det beror lite på hur det går.. Vi får hålla tummarna att allt går bra för dem!

Låt oss prata ihop oss om logistik och detaljer när vi ses den 14 aug. @JonathanE visst hade du bil om det behöver köras grejer?
  • Kanske kan, för tidigt att säga till 100% just nu.
  • Jag åker iväg för jobb torsdagen den 17:e aug, är med i den mån jag kan @EmmaÖ

Ha en fin semester :)
  • Bil finnes! Ha en skön semester Emma! Ska göra mitt bästa i att inte störa dig ;) Allt gott!
  • Kan ni fortfarande på fredagen den 18:e? :) @JonathanE @Nicco @olle
    Vi behöver vara på plats senast kl.17.30 (en timma innan eventet börjar).
    Om vi behöver köra grejer måste dessa köras dit senast kl.11 fredag morgon och hämtas innan kl.11 på lördagen. Jag väntar på svar nu om vi behöver ta med egna bord och stolar, annars borde vi väl kunna köra verktyg etc. och bära sista biten in till Bältesspännarparken. Inga bilar får köra i området nämligen efter kl.11.. @JonathanE kunde du köra? Vi kan prata om detta mer i detlaj den 14:e när vi ses!
  • edited August 7
    På fredag kväll kan jag, morgonen är mer tveksam, vi kan ju annars lasta grejerna på Solikyl's lastcykel så slipper vi förpesta miljön i onödan.
  • Jag är hemma tack o lov! Schemat har blivit lite kaotiskt så det var lite osäkert ett tag där. Cykel är helt OK för min del, om det får plats!
Sign In or Register to comment.