Meetings 2017

13»

Comments

• @Nicco kan du ta med din braiga kamera så vi kan ta schyssta bilder? :)
  • Det ska nog kunna gå att ordna.. ;)
  • Hej alla,
    Jag har tyvärr blivit tvungen att jobba över pga en kollega som knäckt fingret och kommer inte till Gbg förrän den 15e! Jag kommer missa marknadsföringsmötet :( :( :( så typiskt, såg fram emot det... Jag hoppas mötet blir suveränt och att ni kokar fram några härliga posters iaf! Ser fram emot att ses igen snart. Kram på er!
  • edited August 14
    Vi (jag, Emma & Olof) satte ihop en affisch inför höstens Repair Cafe event som skall sättas upp på bibliotek, universitet och andra ställen där mycket folk rör sig. De kommer att finnas i A3 och A4 format så vi kan sätta upp, tex nära bostad och jobb etc.
  • Härligt!! Bra jobbat :)
  • Hej repairers! Solikyl funderar på att ändra öppettider och börja leverera på måndagar, så att vi kommer med maten innan kl 17 (typ 16:30) och öppnar till publiken kl 17. Det krockar väl inte med Repair Café, eller? (ni kan passa på och få några bullar till och med)

Diskussionen finns att läsa här: http://omverkstan.se/forum/discussion/216/change-opening-hours-at-vegagatan-again
  • Det borde inte vara ett problem om Solikyl stänger 17:30, dvs att folk som kommit för maten i kylskåpet får gå, ytterdörren låses och bordet städas upp och är rent 17:45 så att det kan användas av Repair Cafe.
  • Notes

Have to reach out, poster at the universities. Emma make a flyer or a poster for volonters. Kristina will put it at Pedagogen and Allessandro will put it at Lindholmen. v.41

2nd of Oct: Oscar, Kristina, Allessandro and Bruce will be here. Oscar is checking with Stig. Facebookevent for 2nd of October - Emma fix. Volonters will be at place 17.00. Event is18.00-20.00.

The mondays after that we have to be at least 3 volonters + Emma. We have to wait and see about the 16th.

Världskulturmuseet
    11/10 - @Nicco ?, Stig?, @Alessandro ?, Bruce? Emma kan
    25/10 -
    6/12 - Emma kan,

The event at Världskulturmuseet could be a good way to reach out to new volonters!

Cheers!

• Stig is coming on Monday the 2nd
  • I've sent you an email about the 11th at Världskulturmuseet, please respond asap :)
  • Hi! I think I haven't received it but I'm in!
    At 5.30 there?
    Alessandro
  • 16.30 at vegagatan 1. Me and Nicco will be there then to prepare. at 17.00 we are going to Världskulturmuseet. Meet us at vegagatan or Världskulturmuseet :)
  • Vi ska väl ha öppet kl 18 -20 som vanligt?
    Blir det i morron Måndag 16/10 på Vegagatan kl.18-20?
  • Tyvärr blev det inställt pga brist på volentärer så det är 25/10 på Världskulturmuseet som gäller.
Sign In or Register to comment.