Repair Showtime!

2»

Comments

• Har satt upp ett repetande event för de så nu beror de helt på när du kan som värd Emma.
  • Tack kompis!
  • 15 jan - Emma,Stefan,Stig, Nicco
    29 jan - Emma,Stefan,Stig, Nicco och Andreas
    12 feb - Emma,Stefan,Stig, Nicco
    26 feb - Emma,Stefan,Stig, Nicco och Andreas

Facebookevent finns nu och jag har lagt in 250 kr för att annonsera eventet på FB.

Vi ses på måndagarna :) kl.17.30 för prepp.

Kommer sakna dig Alessandro, men lycka till med jobb och kurs så ses vi i vår :D

Om en inte kan komma, säg till minst 2 dagar innan här i tråden. Blir vi för få så får vi ställa in på FB så folk ser..
  • edited January 11
    Det är ju filmfestivalen i slutet av månaden så jag förvarnar lite där att jag inte vet till 100%.. Jag känner att vi behöver fler volentärer, vi bör vara 5 som förr så det inte blir ett problem så funderar på andra forum där vi kompetensen finns, vad tror ni om tex events på Meetup i syfte att söka kompetensen som kan hjälpa till, andra forum?

Bjöd in 200 pers till eventet så det borde ju ge några besökare + promoten du gjorde. Borde ju ge effekt..
  • Stefan Persson kommer imorgon.
  • Jag (Stig) kommer i morron, OCH på Onsdag.
  • Hej. Jag kommer imorgon. Ej på onsdag.
    Vi ses.!
  • Kommer ikväll för de har jag ju lovat, vi får se hur de blir med onsdag..
  • Dags att se vilka som kan komma de följande 4 måndagarna i mars och april:
    12 mars
    26 mars
    9 april
    23 april

Svara gärna så snart ni kan så fixar jag fb-event :)

Vi ses om en vecka på vega @Nicco @Stig @andreashaggarde @stefanpersson
  • 12/3 ser jag inga problem med, 26/3 borde gå. Lite för tidigt att svara på vad som händer i april nu.
  • Hej. Jag har noterat samtliga datum och om hälsan står mej bi så dyker jag upp.
  • Med lite tur kommer jag alla 4 gångerna i mars och april. @emmaö
  • edited March 18
    Vi pratade ihop oss lite om måndagarna, vi ställer in en måndag då det är nära eventen på Världskulturmuseet och Vetenskapsfestivalen..

Måndagar på vegagatan (kör inte i maj eller juni pga flytt):
    12/3, 26/3, 9/4 &
    23/4 - Inställt.

Det finns fc-event nu för alla måndagar!

12/3 - Emma, Stig, Stefan och Nicco
    26/3 - Nicco, Stefan, Bosse och Stig
    9/4 - Emma, Stefan, ev. Nicco och Stig

@andreashaggarde fyll i sen när du vet :)
  • Jag kommer 26/3 ifall vi har öppet då ... ;)
  • Toppen, ni är 4 st på måndag, jag kan tyvärr inte medverka på måndag för jag måste vara på jobb på ett annat håll.
  • edited March 22
    EmmaÖ said:

Facebookevent finns nu och jag har lagt in 250 kr för att annonsera eventet på FB.

Råkade klicka på tråden och fick nästan en hjärtattack när jag läste att det pumpas pengar in i monstret.

För 250kr kan jag stå en halv dag och dela ut flygblad utanför nordstan och nå fler deltagare till era träffar.

Snälla mata inte monstret det kommer bara skada oss alla i längden.
  • edited March 22
    Hehe, de var ju länge sen, igår blev de 83 kr till, kan du tänka dig att värden är så sjuk att vi ena dan upptäcker att FB är med och påverkar val, andra dan säger de att de inte var inblandade trots att en hög chef jobbade på båda ställena och sen går världen vidare som ingenting har hänt.

Ska du gå och ha en hjärtattack så är det nog mer troligt att de beror på maten vi äter som är fullproppad med absurda mängder socker och annan skit bara för lite snabbare profit...
  • Nicco said:

Ska du gå och ha en hjärtattack så är det nog mer troligt att de beror på maten vi äter som är fullproppad med absurda mängder socker och annan skit bara för lite snabbare profit...

Det som fick mig reagera var att just vi från Omverkstan pumpar in pengar in i monstret. Att andra som inte bryr sig om detta gör det kan jag förstå, men att vi slänger pengar i sjön är lite pinsamt.
  • Stefan kommer på måndag. Löjligt med konspirationer om Facebook och valet. SVT har ju påverkat i årtionden. Låt folk skriva vad de vill på Facebook.
  • Stefan kommer på måndag. Löjligt med konspirationer om Facebook och valet. SVT har ju påverkat i årtionden. Låt folk skriva vad de vill på Facebook.

Detta handlar ju inte om vad som skrivs på Fakebook men att vi som lever för hållbarhet och dessa värderingar matar in PENGAR in i monstret som motarbetar det vi tror på.
  • 9/4 På måndag är jag i Karlstad men hittills har Stefan, ev. Nicco och Stig sagt att ni kan. Nicco du har nyckel, kommer du? @Nicco @stefanpersson @Stig @BosseB
  • edited April 5
    Stefan kommer. @EmmaÖ
  • Jag har planerat att vara på plats ja.
  • Nicco said:

Jag har planerat att vara på plats ja.

Fantastico!

• Jag kommer
  • as usual
Sign In or Register to comment.