General about Repair Café Gbg

General about Repair Café Gbg

Comments

• Jag var först. Efter dig iaf :-) Bra möte igår, tror vi kan komplettera varandra. Behövs ev. Mer mätinstrument (?)
  • Vilken typ av mätinstrument? ALla verktyg ligger i hyllan, Jonathan ska kolla på det och märka upp i veckan :)
  • Sry btw english. The tools were locked in yesterday so we didnt get the chance to check them out. We may need a multimeter, not sure though. I can bring mine but may want to keep it close as it costed me 600kr.
  • edited April 5
    We have multimeters :) Tools are not locked in it's in the shelf in a box..
  • Also if you come across any cpu fans or flexpipes they will come in handy..
  • Supercool ;-)
  • Hej !
    Thanks for the english :smile:
    Yep, cool meeting, I was good to discover this very nice space you have guys.

I will bring my tools too, but I'm sure we will be fine with all you have.
  • I found 2 CPU fans yesterday night ! Just missing the flexpipes now :smile:
  • Hey guys!
    Yeah the tools were on the shelf right behind us. *Doh* And there were two multimeters there! We're just waiting for the tools from ifixit now!
  • edited April 9
    The facebook page is up and running! "Repair Café GBG"
  • Hej !
    Do you plan to arrive before 6 ? So we can prepare a bit the area may be ?
    Let me know what you've think.

Just went to the CykelKoket tonight and checked out what was received, nice gear ! :wink:
  • We said 16.00 :)
  • Jag har gjort en fulroligspellista på 2 tim som vi kanske kan spela ;) Finns ett visst tema haha. Lägg gärna till låtar. https://open.spotify.com/user/emma_8891/playlist/4keZx0RmPJDYVZ8Px5flwT
  • Solikyl önskar ett till kylskåp, som kommer ställas jämte det gamla. Solikyl kommer inte ha öppet när det är Repair Café eller Cykelkök. Vi sa ok till detta, så får vi se hur det går!
  • Det låter som en bra sak! Mer mat åt folket!
  • De handlar mer om att minska matsvinnet, mer mat åt folket är en positiv bieffekt.
  • När är du på verkstan idag @Nicco? Vi kör väl cykelkärran nu när vi inte behöver har med bord!
  • Jepp, de kanske tillome blir i Solikyl's lass, jag tänker att en bananlåda packad med verktyg etc. räcker.
Sign In or Register to comment.