What's up?!

I started this topic as a kind of a newsfeed for Solikyl, where we can write updates about what's happening (like today, instead of sending a message to all about the Dumpsterdiving presentation I could just write here and tag you), leave short messages or just write about anything that does not fit any previous topic and that is not worth opening a new topic. Random (but relevant) stuff are welcome

Get the point? ;)
«134

Comments

• @tomasz, skicka gärna utvecklingsplanen som jag började skriva på tåget
  • brunomc said:

Get the point? ;)

Sure lets try it out.

Here is the document:
    http://solikyl.se/wp-content/uploads/2017/03/Utvecklingsplan.odt
  • tomasz said:

Here is the document:

Tack!!

When are we having the next meeting? Our deadline with Kretslopp och vatten is approaching and we need to get stuff done and decided. I'll be working tomorrow on this first draft of the utvecklingsplan and I can come to Omverkstan if anyone wants to show up.

I suggest the meeting on the weekend. @Nicco can, what about the rest of you people?
  • edited March 7
    I can come by Omverkstan tomorrow.

I didnt have time to show you today, but i found the book "Omtänk" at the library in Kortedala with a chapter about RudeFood in Malmö and its a great inspiration for the Solikyl project.

Let me know the time you plan to be there.
  • Sounds nice!
    How about 16:00? Anytime (except morning) works for me
  • brunomc said:

Sounds nice!
    How about 16:00? Anytime (except morning) works for me

See you there..
  • I may join shortly (30 - 45 minutes?), but I would prefer earlier to avoid the stress.
  • how about 3pm?
  • 3 pm would work much better for me!
  • ok! kommer kl 3
  • Screen av Yunity:

image
  • Det blev bestämd ett möte nu på lördag kl 17 på Omställningsverkstan, Vegagatan 1. Det är bråttom till nästa möte med Kretslopp och Vatten så vi vill bestämma hur vi ska gå till väga med utvecklingsarbete för att sedan skissa de preliminära budgets. Jag tänker också presentera utvecklingsplanen till våran verksamheten om vi hinner.
  • Ska hämta på Hemköp idag, har Joinat dagens pickup.
    Om @brunomc eller @olle vill joina mig idag, klicka Join i verktyget isf.
  • Jag ska träffa en kompis under tiden men ring mig om Olle eller nån annan inte kan. Jag kommer vara i närheten.
  • ah, kan du göra mig en tjänst? Klippa bort adressfältet på skärmbild ovan? Jag ska skicka i mejlen till maträddare
  • brunomc said:

Jag ska träffa en kompis under tiden men ring mig om Olle eller nån annan inte kan. Jag kommer vara i närheten.

Jag fixar själv isf, men det är en empty slot i pickupen nu. Kanske inte spelar någon roll för historiken.
  • brunomc said:

ah, kan du göra mig en tjänst? Klippa bort adressfältet på skärmbild ovan? Jag ska skicka i mejlen till maträddare

Är det inte bra att adressen är me?
  • tomasz said:

Inte ännu, vi avslöjar detta under mötet tänker jag. Det blir lite spänning också
    ;)
  • brunomc said:

tomasz said:

Inte ännu, vi avslöjar detta under mötet tänker jag. Det blir lite spänning också
    ;)
    Here you go bro!

image
  • Bra att inte sprida adressen innan vi vet att det är produktionsvänligt så att säga.
  • åh nej jag missade detta! :/
    jag kom hem nyss
  • edited March 11
    Ja, det var kul! ;)

Omställare!
  • edited March 11
    De var 3 olika grupper, kultur, ekonomi och nått mer som jag inte minns.. och de skrevs ner lite saker de ville göra..

kartlägga evenemang
  • edited March 12
    Några av de frågor som diskuterades:

image
  • Heya, is any of you going to the Folkkök event today? Where exactly is it happening?
  • Agnese said:

Heya, is any of you going to the Folkkök event today? Where exactly is it happening?

Me and Bruno is going, join us.
    Come to Bikekitchen at around 5pm and we will move to Folkkök from there.

Here is their poster:

image

and more info where and why:

http://omverkstan.se/event/folkkok-i-majorna/
  • Niice, tack!
    we are going there with Inken, the girl who was at the previous Solikyl meeting so we'll see you there :)
  • Agnese said:

Niice, tack!
    we are going there with Inken, the girl who was at the previous Solikyl meeting so we'll see you there :)

Cool! See you all there!
Sign In or Register to comment.